آسمان مجازی

طراحی و فروش آسمان مجازی، لیبل ژله ای، پوستر دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی، لیبل پلی کربنات، استیکر پشت چسب دار

آسمان مجازی

طراحی و فروش آسمان مجازی، لیبل ژله ای، پوستر دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی، لیبل پلی کربنات، استیکر پشت چسب دار

  • ۰
  • ۰

برای خرید انواع پوستر دیواری سه بعدی در تهران راه ها و شرکت های متنوعی برای فروش وجود دارند. پوستر های دیواری در انواع رنگ و طرح در بازار موجود می باشند. این تنوع زیاد باعث شده تا استقبال چشمگیری از طرف مردم وجود داشته باشد. 

قیمت مناسب ، نصب سریع و راحت، قابل شستشو بودن، عدم خرابی محل نصب و همچنین ابعاد و اندازه های مختلف از مزایای پوستر دیواری می باشد. طرح های که در پوستر دیواری به کار می رود شامل طرح گل، طرح طرح طبیعت، طرح مشاهیر، طرح سنگ، طرح سنت، کلاسیک، طرح کودک و …. فرق عمده لی که بین پوستر دیواری و کاغذ دیواری وجود دارد این است که در کاغذ دیواری طرح ها تکرار می شود ولی پوستر دیواری شامل شیت هایی می باشد که در کنار هم قرار می گیرد.

راه های خرید انواع پوستر دیواری سه بعدی

نمایندگی و شرکت های زیادی در تهران وجود دارد که برای خرید انواع پوستر دیواری سه بعدی در تهران می توانید به آن مراجعه نمایید. پوستر های دیواری را می توان هم به صورت آماده خریداری کرد و هم می توان سفارش داد. برای خرید انواع پوستر دیواری سه بعدی در تهران می توانید با مراجعه به شرکت(ادرس و شماره تلفن شرکت های فروش پوستر در اینترنت و سایت قابل دسترسی می باشد) از کارشناسان خبره  مشاوره بگیرید تا بتوانید بهترین طرح و رنگ را انتخاب نمایید.

خرید انواع پوستر دیواری سه بعدی در تهراندلایل تفاوت قیمت در پوستر دیواری سه بعدی

قیمت پوستر دیواری بستگی به نوع کاغذ به کار رفته، ابعاد کاغذ و نوع طرح بکار رفته دارد. تقریبا همه شرکت ها پوستر های دیواری را با ارائه ضمانت به مشتران خود تحویل می دهند. معمولا پوستر های دیواری را از از طریق اینترنت می توان سفارش داد. در این روش برای خرید انواع پوستر دیواری سه بعدی در تهران باید ابعاد دیواری که قرار است پوستر بر روی آن قرار گیرد، جنس پوستر دیواری و همچنین طرح مورد نظر را انتخاب نمایید و پس از آن با پرداخت بیعانع سفارش شما ثبت می شود و پس از یک روز کاری پوستر به شما تحویل داده خواهد شد.

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

وقت سفارت ایتالیا

آسمان مجازی

  • ۹۷/۰۶/۱۱
  • sepiagraphik sepiagraphik

نظرات (۵)

  • علیرضا گودر
  • قاسم قلی کاظمی ممدی
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی