آسمان مجازی

طراحی و فروش آسمان مجازی، لیبل ژله ای، پوستر دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی، لیبل پلی کربنات، استیکر پشت چسب دار

آسمان مجازی

طراحی و فروش آسمان مجازی، لیبل ژله ای، پوستر دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی، لیبل پلی کربنات، استیکر پشت چسب دار

  • ۰
  • ۰

کاغذ دیواری سه بعدی کودکانه

کاغذ دیواری سه بعدی کودکانه نوعی از انواع کاغذ دیواری است که در آن به صورت سه بعدی از  تصاویر و شخصیتهای کارتونی و کودکانه استفاده می گردد که جذابیت بیشتری را برای کودکان به ارمغان می آورد. برای چاپ و آماده سازی کاغذ دیواری سه بعدی کودکانه از پرینترهای مخصوص استفاده می شود که تصاویر بر روی رولهای کاغذی چاپ می شوند.

چاپ کاغذ دیواری سه بعدی کودکانه:

در چاپ و تولید کاغذ دیواری سه بعدی کودکانه از مناظر و شخصیتها و تصاویر و صحنه های کودکانه و کارتونی استفاده می شود که باعث جذب و اشتیاق کودکان نسبت به اتاق خوابشان و یا محل مهدکودک خواهد شد.

کاغذ دیواری سه بعدی کودکانه در اتاق خواب کودک در منازل، محوطه و فضای مهدکودک، سالنهای بازی کودکانه و مدارس ابتدایی قابل استفاده می باشد که به دلیل سه بعدی بودن تصاویر را جذاب تر و واقعی تر برای بیننده نمایان می کند.

کاغذ دیواری سه بعدی کودکانه

ابعاد کاغذ دیواری سه بعدی کودکانه در سایزهای متنوع و نسبتاً بزرگ است که به همین دلیل نصب آن را دشوارتر می کند و باید الزاماً توسط نصابهای متخصص که از طرف شرکت به شما معرفی می گردند، انجام گردد.

به دلیل متنوع بودن شخصیتهای کارتونی، خاطره انگیز بودن این تصاویر و همچنین تعلق خاطری که کودکان نسبت به این شخصیتها و تصاویر دارند، تصاویری که در کاغذ دیواری سه بعدی کودکانه استفاده می شوند، از تنوع بالایی برخوردار می باشند.

نحوه ی سفارش محصول:

شما می توانید تصاویر دلخواه کودکتان را برای ما ارسال و همچنین کاغذ مورد پسندتان را انتخاب نمایید و تصاویر جذابتان را با کیفیت بالا و واقعی از ما بخواهید تا در سریع ترین زمان ممکن نصب کاغذ دیواری سه بعدی کودکانه دلخواهتان را انجام دهد. همچنین در سایت کاغذ دیواری سه بعدی کودکانه شما می توانید در قسمت گالری از تصاویر متنوع ما دیدن بفرمایید. قیمت کار، بر اساس متر می باشد و همچنین قیمتها را در پنل مخصوص در سایت می توانید ملاحظه بفرمایید.

استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی کودکانه می تواند محیطی گرم و دلچسب برای فرزند دلبندتان به ارمغان بیاورد که با استفاده از تصاویر منتخب کودکتان و همچنین تصویر کودک دلبندتان در قالب شخصیتهای کارتونی طراحی و چاپ شود. ساعتها سرگرم بودن و مشغولیت همراه با آرامش در محیطی جذاب با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی کودکانه برای کودک خود به همراه داشته باشید.

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

وقت سفارت ایتالیا

  • ۹۷/۰۶/۰۱
  • sepiagraphik sepiagraphik

نظرات (۶)

  • محمد قاسم علی
  • پوریا ولی زاده
  • علی گودرزی
  • داریوش رضایی
  • کامبیز دیرباز
  • بیژن علی نژاد
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی