آسمان مجازی

طراحی و فروش آسمان مجازی، لیبل ژله ای، پوستر دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی، لیبل پلی کربنات، استیکر پشت چسب دار

آسمان مجازی

طراحی و فروش آسمان مجازی، لیبل ژله ای، پوستر دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی، لیبل پلی کربنات، استیکر پشت چسب دار

  • ۰
  • ۰

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی به اونواعی از کاغذ دیواری ها گفته میشود که بر روی انها اشکال سه بعدی چاپ شده اند و نماهای نزدیکتر  به واقعیت را نسبت به کاغذ دیواری های پوستری ایجاد می نمایند.

در واقع انواعی از کاغذ دیواریهای پوستری هستند که تصویر مورد استفاده بصورت سه بعدی می باشد.این محصول که مدت زمان زیادی نیست مهمان ما در ونیای دکوراسیون داخلی شده است،به خوبی توانست جای خود را بین مردم باز کند .سرعت تقاضای این محصول رشد عجیبی داشته زیرا ایجاد و خلق تصویر بی بدیل ک زیبایی وصف ناپذیر این طرح ها لُب هر بیننده ای را به تحسین وا می دارد.

از ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی ،سادگی در اجرا و قیمت این کاغذ دیواری ها است که سبب شده در بین مردم طرفداران زیادی کسب کند.کاغذ دیواری سه بعدی از نظر جنس با انواع کاغذ دیواری های معمولی فرقی ندارد اما طراحی آن به گونه ای است که بدلیل سایه هایی که دارد طرح آم در فاصله حدود ۳متری برجسته یا فرورفته به نظر میرسد هم چنین نمای شبیه به دیوار پوش ایجاد میکند ولی هزینه به مراتب کمتری به امراه خواهد داشت.

کاغذ دیواری سه بعدی

این کاغذ دیواری ها در طرح های مختلفی یافت میشوند و بسته به سلیقه و دکوراسیون داخلی منزل میتوانند انتخاب شوند.این کاغذ دیواری ها برای آپارتمان های کوچک امروزی گ؛ینه مناسبی است و به شما کمک میکند از احساس فشار در محیط بسته آپارتمانی رها شوید.

از کاغذ دیواری های سه بعدی مستوان در اتاق خواب و دیگر قسمت های داخلی خانه نیز استفاده نمود.یکی از مهمترین قسمت های منزل،پذیرایی می باشد.برای تزئین این قسمت از خانه،میتوان از این کاغذ دیواری ها استفاده نمود.کاغذ دیواری سه بعدی با تصاویر خاص مانند گل ها میتوانند جلوه زیبایی به پذیرایی بدهد..

نکات مهمی باید در استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی در نظر گرفت:

تصاویر مورد استفاده می بایست با دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد.

یعنی نباید در منزل که طرح کلاسیک کار شده از کاغذ دیواری سه بعدی با طرح مدرن را اشکال هندسی استفاده نمود.

همچنین نوع کاغذ و چاپ آن نیز اهمیت دارد.عکس هایی کا برای چاپ استفاده میشوند می بایست دارای رزولوشن بالا باشند.

معمولا عکسهای بالای ۱۰۰دی پی ای میتوانند تصاویر خوبی را روی یک دیوار معمولی ارائه دهند.

همچنین نصب کاغذ دیواری سه بعدی بسیار پر اهمیت میباشد،دقت نصاب میتواند سبب شود که کار در زیباترین حالت خود به نمایش درآید.

آسمان مجازی

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

وقت سفارت ایتالیا

  • ۹۷/۰۶/۰۳
  • sepiagraphik sepiagraphik

نظرات (۲)

  • فروشگاه دندانه
  • شرکت دندانه با سابقه طولانی در زمینه واردات مواد سفید کننده دندان و تجهیزات دندانپزشکی و همچنین لوازم و دستگاه های مورد نیاز بیمارستان ها افتخار سابقه همکاری با یکی‌ از بهترین مجتمع تخصصی های دندانپزشکی غرب تهران به نام فیاض بخش با سابقه بیش از ۲۵ سال را دارد که در همه بخش های عمومی و تخصصی دندانپزشکی زیر نظر دکتران هیئت علمی ، اساتید برتر دانشگاه و با سابقه با تخفیف های ویژه در خدمت مراجعه کنندگان شرکت دندانه می باشد و همواره در پی تکمیل نواقص و تامین نیازهای مشتریان خود می باشد امید است این رضایت و توانمندی افزون شود.

    دستکش لاتکس

    یکی از پرفروش ترین محصولات بازار دستکش لاتکس است که شرکت دندانه نیز این محصول را با قمیت بسیار مناسب و کیفیت بالا به فروش میرساند. این دستکش در بیمارستان، کلینیک، سالن زیبایی، تولیدی ها و ... کاربرد بسیاری دارد.

    یکی دیگر از فعالیت شرکت دندانه انجام خدمات کامپوزیت ونیر و لمینت دندان است.این خدمات نیز با قیمت بسیار مناسب و کیفیت مواد درجه یک آلمانی و آمریکایی به انتخاب خود شما انجام می شود.

    دستکش لاتکس

    یکی از پرفروش ترین محصولات بازار دستکش لاتکس است که شرکت دندانه نیز این محصول را با قمیت بسیار مناسب و کیفیت بالا به فروش میرساند. این دستکش در بیمارستان، کلینیک، سالن زیبایی، تولیدی ها و ... کاربرد بسیاری دارد.

    یکی دیگر از فعالیت شرکت دندانه انجام خدمات کامپوزیت ونیر و لمینت دندان است.این خدمات نیز با قیمت بسیار مناسب و کیفیت مواد درجه یک آلمانی و آمریکایی به انتخاب خود شما انجام می شود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی