آسمان مجازی

طراحی و فروش آسمان مجازی، لیبل ژله ای، پوستر دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی، لیبل پلی کربنات، استیکر پشت چسب دار

آسمان مجازی

طراحی و فروش آسمان مجازی، لیبل ژله ای، پوستر دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی، لیبل پلی کربنات، استیکر پشت چسب دار

  • ۰
  • ۰

پوستر دیواری سه بعدی شرکت ها

یکی از مهم ترین لوازمی که در دکوراسیون ساختمانی شرکت ها استفاده می شود، پوستر دیواری سه بعدی شرکت ها می باشد. هر انسانی سعی میکند تا فضای محل کار خود را به بهترین نحو ممکن زیبا کند تا از کار کردن در ان فضا لذت ببرد و احساس ارامش زیادی داشته باشد و کمتر احساس خستگی و بیحوصله گی داشته باشد. امروزه میتوان از پوستر دیواری سه بعدی در شرکت ها، اداره جات، بانکها، اتاق خواب، سالن های ورزشی و …. استفاده کرد.

پوستر دیواری سه بعدی شرکت هاانواع پوستر دیواری سه بعدی شرکت ها

پوسترهای دیواری سه بعدی در انواع طرح و رنگ در بازار موجود می باشند. پوسترهای دیواری در طرح های گل، طبیعت، جنگل، پرندگان، حیوانات، مشاهیر، بازیگران، طرح چوب، طرح سنگ و … وجود دارند. بر اساس کارکرد پوستر دیواری به انواع پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک، پوستر دیواری سه بعدی دخترانه و یا پسرانه، پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی و … کار میشود. از مزایای پوستر دیواری می توان نصب اسان و سریع، نامحدود بودن در ابعاد، قابل شستشو بودن، انتخاب تصویر دلخواه، اشاره کرد.

نکته مهمی که در انتخاب پوستر دیواری در شرکتها باید به ان اشاره کرد همخوانی طرح پوستر دیواری با فضای ان شرکت میباشد به عنوان مثال در نمایشگاه اتومبیل نمیتوان از پوستری کاربرد که طرح ان از گل و گیاه کار شده باشد بلکه باید سعی شود تا از پوستر با زمینه ای کار شود که ماشین های لوکس و یا قدیمی و یا ماشین های بروز وجدید باشد.

دلیل استفاده ی بیشتر پوستر دیواری سه بعدی شرکت ها

تفاوت عمده بین کاغذ دیواری و پوستر دیواری طرح متحد و بدون تکرار بودن در پوستر دیواری میباشد. از پرطرفدارترین طرح هایی که در شرکت ها استفاده می شود طرح سه بعدی منظره و  طبیعت، طرح های فانتزی، بناها و مراکز دیدنی، طرح های سه بعدی تاریخی و طرح های سه بعدی مدرن استفاده میشود. معمولا پوستر های دیواری سه بعدی را بر روی بزرگترین دیوار و محلی که بیشتر در دید افراد می باشد نصب میکنند.

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت یونان

  • ۹۷/۰۶/۱۰
  • sepiagraphik sepiagraphik

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی