آسمان مجازی

طراحی و فروش آسمان مجازی، لیبل ژله ای، پوستر دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی، لیبل پلی کربنات، استیکر پشت چسب دار

آسمان مجازی

طراحی و فروش آسمان مجازی، لیبل ژله ای، پوستر دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی، لیبل پلی کربنات، استیکر پشت چسب دار

  • ۰
  • ۰

پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک

پوستر دیواری اتاق کودک باید بگونه ای باشد که بتواند با طرح دکوراسیون داخلی یکنواختی داشته باشد و بتواند شور و نشاط را به کودک دلبندتان انتقال دهد. برای همین باید سعی شود در طراحی پوستر دیواری از رنگ های شاد و نشاط آور استفاده کرد.

این روزها بیشتر مردم پوستر دیواری را با کاغذ دیواری اشتباه می گیرند پوستر دیواری سه بعدی با کاغذ دیواری سه بعدی کاملا متفاوت می باشد و بر عکس کاغذ دیواری که می تواند تکراری باشد پوستر دیواری اتاق کودک شامل یک طرح متحد و بدون تکرار باشد. پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک در چند تکه جداگانه می باشد که پس از قرار گرفتن کنار هم یک طرح و تصویر مشخصی را پدید می آورد که باید توسط کارشناسان نصبش انجام گیرد. همچنین قابلیت گردگیری و تمیز کردن دارد.

پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک

طرح پوستر دیواری اتاق کودک باید با سلایق و نظر کودک باشد بطوری که طر پوستر دیواری اتاق کودک دخترانه یا پسرانه باشد. پوستر دیواری باید مورد علاقه کودک باشد و با روحیه لطیف کودکانه سازگار باشد بطوریکه کودکان دوست دارند طرح کاغذ دیواری اتاق خواب در بر گیرنده قهرمان های کارتونی و یا شخصیت های محبوب کارتونی باشد.

طرح های دخترانه

برای پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک  دخترانه می توان به شخصیت های کارتونی مانند:پری دریایی، سفید برفی، اورورا یا رز، سیندرلا، بل (دیو و دلبر)،یاسمین (افسانه های علاءالدین) ،مولان، گیسو بلند، آنا و السا و... می باشند شخصیت هایی هستند که امروزه بیشتر تقاضا را برای طرح پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک جنسیت دختر دارند.

برای شخصیت های کارتونی پسرانه در طرح پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک می تواند مواردی را نام برد مانند: پلنگ صورتی، سوباسا، زورو، سرندی پیتی، گربه سگ، چوبین، یونیکو، پینو کیو، باب اسفنجی و ... می باشند.

امروزه متناسب سازی و زیبا سازی  اتاق کودک و سوق به سوی ایجاد محیطی برای نشاط و شادی کودک اکثر خانواده ها را به این کار وا داشته که بدنبال ایده ها و طرح های خوب برای پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک باشند.

انواع پوستر دیواری سه بعدی

انواع پوسترهای دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی پشت تلویزیون

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

وقت سفارت ایتالیا


  • ۹۷/۰۶/۰۷
  • sepiagraphik sepiagraphik

نظرات (۴)

  • علیرضا اوسکری
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی