آسمان مجازی

طراحی و فروش آسمان مجازی، لیبل ژله ای، پوستر دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی، لیبل پلی کربنات، استیکر پشت چسب دار

آسمان مجازی

طراحی و فروش آسمان مجازی، لیبل ژله ای، پوستر دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی، لیبل پلی کربنات، استیکر پشت چسب دار

  • ۰
  • ۰

اهمیت کاغذ دیواری سه بعدی

اهمیت کاغذ دیواری سه بعدی تا به امروز در مبحث دکوراسیون داخلی نقش بسزایی را ایفا کرده و توانسته است تمامی مصرف کننده ها را راضی کند که امروزه بین همه اقشار جامعه جای خود را پیدا کند .

کاغذ دیواری سه بعدی را در ابعاد مختلف می توانید با طرح دلخواه و یا چند صد طرح آماده و از قبل چاپ شده در بازار می توانید تهیه کنید. امروزه  کاغذ دیواری سه بعدی  برای همه افراد جامعه در سلایق مختلف می تواند محیط آرام و دلنشین را می تواند ایجاد کند. اگر مایل باشید می توانید در دکوراسیون اتاق خواب کودک که میتوان بسته به جنسیت کودک ،تصاویر و طرح ها متفاوت باشند و در طراحی هر اتاق تصاویر مورد علاقه هر فرد را ایجاد کرد.همچنین میتوانید برای اتاق عروس طرحی متفاوت داشته باشید و یا برای اتاق خواب از انواع طرح های کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنید.

موارد استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی

به جز دکوراسیون داخل منزل از جمله اتاق ها ، پذیرایی ، راهروها و... که از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده می شود. می توان برای مکان های عمومی و یا دیگر مکان ها از کاغذ دیواری سه بعدی نیز می توان استفاده کرد.برای مثال امروزه در محیط مهد کودک  و مدرسه کودک که بیشتر مدارس و مهدهای غیر انتفاعی برای جذابیت بخشیدن به محل کار از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده می کنند. امروزه در هر محیطی برای ایجاد محیطی هماهنگ با شغل مورد نظر کاغذ دیواری سه بعدی مرتبط با آن شغل را استفاده می کنند. برای مثال میتوانید برای مطب دکتر، آژانس هواپیمایی و... از تصاویر و طح های شغل مورد نظر نیز استفاده کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی

در تهیه و چاپ کاغذ دیواری سه بعدی باید نکاتی را رعایت کرد تا تصویر و طرح مورد نظر به بهترین شکل ممکن چاپ شود.

کیفیت و کارایی دستگاه چاپگر مورد استفاده برای چاپ کاغذ دیواری سه بعدی

کیفیت رنگ مورد استفاده برای چاپ

کیفیت عکس و تصویر

کیفیت کاغذ مورد استفاده

 

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت یونان

  • ۹۷/۰۶/۰۲
  • sepiagraphik sepiagraphik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی