آسمان مجازی

طراحی و فروش آسمان مجازی، لیبل ژله ای، پوستر دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی، لیبل پلی کربنات، استیکر پشت چسب دار

آسمان مجازی

طراحی و فروش آسمان مجازی، لیبل ژله ای، پوستر دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی، لیبل پلی کربنات، استیکر پشت چسب دار

  • ۰
  • ۰

کاغذ دیواری سه بعدی منزل

کاغذ دیواری سه بعدی منزل نسل جدیدی از کاغذ دیواری ها برای منازل و آپارتمان های مسکونی و یا تجاری میباشند. طراحی در کاغذ دیواری سه بعدی منزل به گونه ای است که هنگام نگاه کردن به آن طرح های روی کاغذ دیواری بصورت فرو رفته و یا برآمده و به شکلی زنده به نظر می آید.

 

درکاغذ دیواری سه بعدی منزل که از زیر مجموعه های پوستر دیواری به حساب می آید. امروزه نقش به سزایی در طراجی داخلی منازل ایفا میکند. استفاده از این توع کاغذ دیواری باعث ایجاد محیطی منحصر به فرد و با طراوت برای منزل شما میشود. به طور ویژه انتخاب این کاغذ دیواری برای آپارتمان های کوچکی که احساس بسته بودن و فضاهای دلگیر را القا میکند گزینه بسیار مناسبی است.

کاغذ دیواری سه بعدی منزل باعث ایجاد فضایی منحصر به فرد و شاد برای منزل و ی محیط زندگی شما میشود. میتوانید این کاغذ دیواری را در انواع طرح های مختلف بسته به سلیقه و نظر خود برای تزیین محیط داخلی خانه خود انتخاب کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی منزل از نظر جنس کاغذ به کار گرفته شده با کاغذ دیواری های کاغذی معمولی تفاوتی ندارد. وچه تمایز آنها در طرح های سه بعدی و جذاب کاغذ دیواری سه بعدی است. این نوع کاغذ دیواری را می توان در ابعاد استاندارد موجود و یا ابعاد مورد نظر مشتری چاپ کرد.

کاغذ دیواری سه بعدی منزلعوامل مختلی در هرچه بهتر شدن کیفیت و محصول نهایی تولید شده در کاغذ دیواری سه بعدی منزل نقش دارد که از آن جمله میتوان به :

  • جنس کاغذ مصرفی برای چاپ طرح روی آن
  • نوع پرینتر مورد استفاده برای چاپ کردن طرح مورد نظر مشتری
  • نوع و کیفیت رنگ به کار رفته
  • مهارت نصاب کاغذ دیواری منزل در هرچه بهتر شدن نتیجه نهایی

اشاره کرد.

تیم سپیا گرافیک با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تجهیزات مدرن در تولید کاغد دیواری سه بعدی منزل ,محصولی با دوام در کنار زیبایی فوق العاده را برای مشتریان عزیز تضمین میکند. تا ظاهری با نشاط, زنده و مدرن به خانه ها و محیط های کاری شما ببخشد.

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

وقت سفارت ایتالیا


  • ۹۷/۰۵/۳۰
  • sepiagraphik sepiagraphik

نظرات (۱)

  • گرافیک مستر
  • بسیار عالی ، سپاس ... همه این ها رو خودتون تولید می کنید ؟؟
    راستی دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید ، سپاس .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی