آسمان مجازی

طراحی و فروش آسمان مجازی، لیبل ژله ای، پوستر دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی، لیبل پلی کربنات، استیکر پشت چسب دار

آسمان مجازی

طراحی و فروش آسمان مجازی، لیبل ژله ای، پوستر دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی، لیبل پلی کربنات، استیکر پشت چسب دار

  • ۰
  • ۰

کاغذ دیواری سه بعدی

امروزه در دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل یونیک بودن و ایجاد فضاهای خاص بیشتر جلب توجه میکنند. هرچند اخیرآ دیوار پوش ها هم میتوانند فضایی مانند کاغذ دواری خلق کنند ولی کاغذ دیواری ها بدلیل هزینه پایین کاربرد بیشتری دارد.

کاغذ دیواری ها سه بعدی یا همان دیوار پوش ها سه بعدی نوعی خلاقیت و ایده جدید در بحث دکوراسیون داخلی محوب می شودند.

کاغذ دیواری های سه بعدی  یا به صورت استاندارد از قبل آماده شده اند یا به صورت سایزهای سفارشی میتوان تهیه نمود.رایج ترین کاغذ دیواری های موجود در بازار،مناظر طبیعی،اشکال هندسی،وبناهای سنتی و تاریخی می باشند البته همانطور که اشاره کردیم میتوان کاغذ دیواری ها و پوسترهایی در اندازه ها و تصاویر مختلف به صورت سفارشی را تهیه نمود.

در استفاده از کاغذ دیواری برای دکوراسون داخلی نکاتی را باید رعایت کرد:

تصاویر انتخابی و مورد استفاده نباید متفاوت باشد به زبان ساده تر باید با دکوراسیون داخلی محیط همخوانی داشته باشد.

روی یک دیوار معمولی عکس هایی با دی پی آی بالای ۱۰۰ می توانند تصویر خوبی را خلق کنند.

پس از این مراحل به مرحله نصب کاغذ دیواری می رسیم که بسیار پر اهمیت می باشد هر چقدر نصاب ماهر و با دقت باشد میتواند کار را در زیباترین حالت خود ه نمایش در بیاورد.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی از لحاظ قیمت:

هر محصولی در بازار از لحاظ قیمت به چند نوع تقسیم می شود،کاغذ دیواری هم مانند سایر محصولات به سه نوع ازان قیمت،قیمت متوسط و گران قیمت تقسیم می شوند.

در بحث تقسیم بندی قیمت کاغذ دیواری سه بعدی مواردی مانند جنس کاغذ دیواری و برند تولید کننده نقشمهمی دارند،پس نتیجه می گیریم هر چقدر قیمت کاغذ دیواری بیشتر باشد و هزینه بیشتری صرف کنید به این معناست که قیمت بالای کاغذ دیواری اهمیت آنچنانی برایتان نداشته،پس کاغذ دیواری از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار می باشد.

یکی از مهمترین عناصر در دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری می باشد که اموزه کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل کیفیت،نصب آسان،تنوع بالای طرح ،رنگ ،قیمت  مناسب و همچنین اجرا و پیاده سازی طرح و ایده مد نظر شخص مصرف کننده یک امر جدایی ناپذیر می باشد.

کاغذ دیواری سه بعدی

در گذشته های نه چندان دور که کاغذ دیواری وجود نداشت در بیشتر جاها مشاهده میشد که باگچ ،سیمان ویا نقاشی روی دیوار و سقف ها طرح هایی را به وجود می آوردند که بالطبع اگر بخواهیم با کاغذ دیواری سه بعدی مقایسه کنیم مسلمآ غیر قابل مقایسه  هم از لحاظ قیمت هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ نصب آسانه کاغذ دیواری  می باشد.

در استفاده کاغذ دیواری برای محیط جدای از بحث مالی و قیمت کاغذ دیواری عناصر دیگری از جمله سبک دکوراسیون داخلی منزل یا  محیط مورد نظر  برای مثال دکوراسیون داخلی کلاسیک ویا سنتی  می باشد ،سن وسال فردی که در محیط می باشد در این مورد هم می توان به اتاق کودک اشاره کرد،همچنن به جنسیت فرد نیز اشاره کرد که اهمیت زیادی در انتخاب طرح و نوع کاغذ دیواری اهمیت دارد.

در بحث دکوراسیون داخلی بخش های مختلف منزل از اهمیت بسزایی برخوردار می باشند از جمله میتوان به کاغذ دیواری اتاق خواب،کاغذ دیواری پشت میز ال سی دی یا تلویزیون،کاغذ دیواری پذیرایی،کاغذ دیواری اتاق خواب کودک اشاره کرد.

قیمت این محصولات:

در بحث قیمت کاغذ دیواری که اشاره کردیم به ۳ دسته ارزان قیمت،قیمت متوسط و گران قیمت اشاره شد میتوان کاغذدیواری های سه بعدی ایرانی و چینی  را که کیفیت پایینی دارند در این دسته قرار داد.افرادی که از این کاغذ دیواری ها استفاده میکنند معمولا در مکان های استیجاری و یا لوکیشن های موقت به کار می برند.

در رنج قیمت متوسط و بالا جدای از اوضاع مالی فرد،کاغذ دیواری های گران قیمت برای منازل و محیط های که استیجاری نمی باشند و شخص مصرف کننده مالکیت محیط را دارا می باشد استفاده می شود.

از جدید ترین نوع کاغذ دیواری که امروزه استفاده زیادی از آن میشود کاغذ دیواری سه بعدی قابل شستشو می باشند،که در ساخت آنها از پوشش های مقاوم به آب و رطوبت و همچنین مواد وینیل ویا پلاستیک استفده شده به ان نام معروفند و از لحاظ مقاومت به شستشو به درجات مختلفی تقسیم میشوند هرچنداز نظر فعالان محیط زیست و از نظر  زیست محیطی اکثر آنها  به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی و مواد تجزیه ناپذیری  در طبیعت مورد تایید نیستند ولی در بین مردم طرفداران زیادی دارند.

آسمان مجازی

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

وقت سفارت ایتالیا

  • ۹۷/۰۵/۲۷
  • sepiagraphik sepiagraphik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی